KLIK

IKLAN 24 JAM PERCUMA DI BLOG K-POH SHOUT HERE / TERIMA KASIH MIA DAN ABGTEROR

Iklan 24 jam diletakkan ikhlas untuk anda,apa lagi yang anda tunggu,jomlah beriklan di blog k-poh shouthere. Sebenarnya,akak k-poh ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan ribuan terima kasih tidak terhingga kepada rakan blogger yang telah membantu akak k-poh menyusun atur 'perabot' di blog shout tu. Kalau ikutkan akak k-poh, memang tak reti langsung nak ubah kalau berkaitan dengan 'coding' ni. Terima kasih BLOGGER MIA LIANA di atas segala kebaikan dan keperihatinan mu. Berbalik kepada iklan 24 jam tu, jika anda ingin meletakkan kotak iklan seperti itu di blog anda,bolehlah anda melawat ke http://abcdead.com/

Apabila anda masuk ke blog k-poh shouthere,pasti anda akan melihat header yang berkelip-kelip. Sebenarnya header tersebut adalah rekaan BLOGGER ABGTEROR, akak k-poh tempah khas untuk IKLAN BERBAYAR selama sebulan di blog abgreror. Asalnya,abgteror membuat saiz untuk banner, tapi disebabkan akak k-poh tertarik sungguh dengan rekaan itu,maka akak k-poh telah sekali lagi merayu dengan muka tak malunya, kepada BLOGGER MIA LIANA, supaya membuat 'coding' untuk memperbesarkan banner tersebut menjadi header. Terima kasih kepada ABGTEROR DAN MIALIANA.....jom ke blog mereka...

9 comments:

kiz said...

yeah..akak den setapak lagi kedepan..sayang ketat ketat..kah kah

aiman mania said...

wahh..akak semakin maju....haahaa....

Anonymous said...

tahniah.
semoga lebih sukses lg di masa akan dtg..

salam maal hijrah dr JS.

bicara mak dara said...

CAYALAHHHHHHHHHHHHHHHH kak pahhhhhhhhhh

dalila said...

semakin maju ke depan... tahniah

tq byk2 sudi komen... dela mmg teringin sangat nak merasa pengalaman semua itu... camna perasaan ibu kita membesarkan dela dulu..

Salam Maal Hijrah

Uji Hussein said...

Nak jugak tapi malu nak cakap dgn Abg Terror dan Mia. :D

Mia Liana said...

wahhh... terharunya bila mia baca entri ni. touching nya.

mia ok je... sementara belum sibuk untuk final exam bulan 12 ni. tangan ni memang gatal je... heheheh... lagipun kak pah memang banyak membantu mia, apa lah salahnya mia bantu kak pah pula.

terima kasih sudi percaya pada mia untuk susun blog shout kak pah tu ya...

luv u so much, kak pah...

scarlet : tak yah nak segan2 dengan mia... mia ok je....

afzalsukasuki said...

blog saya pon leh tempek iklan kak :) 24 jam ye :)

Puan Kutu said...

wah makin mantop la blog kakpah..:)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.