KLIK

BERGAMBAR SEKSI,SIAPA NAK DIPERSALAHKAN?

Akak k-poh SONGLAP pic ni di B.NARA, Bukan nak tumpang tunjuk kulit bebudak ingusan ni..tapi nak tanya jer...Mereka yang bergambar seksi meksi ni..siapa yang nak dipersalahkan? MAKBAPAK dia yang tak larangkah...TUANPUNYA badankah yang memang azali dah seksi..WARTAWAN yang membuat liputankah...EDITOR majalah kah, MEDIA yang menyebarnyakah atau KITA kah??
p/s : gambar tersebut tidak mewakili pernyataan di atas....

10 comments:

diana said...

tu la...
kalau orang sekeliling larang mungkin dia tak peduli..kan??tapi mak ayah tak larang ke eik??
ke memang dia jenis melawan cakap mak ayah??huhu,...

amirahyusoff said...

moga2 orang yg macam dia dapat hidayah :)

EmpayarUtama said...

Bukan satu dua pihak je... Syarat longgar untuk majalah dikeluarkan siapa yang jaga... pun kena ambik tau juga...

kiz said...

akal dan iman memainkan peranan.

Kayun.Zack said...

takut esok2 malu sendiri bila tengok balik gambar mcmni. skrg maybe x terasa dgn alasan masih muda, esok2? hmm

Azmi Khan said...

berapa ramai yg terlibat dgn dosa mendedahkan aurat seorg artis di majalah.

dr artis ke jurugambar ke penulis ke editor semua ada saham dosa sebab mereka punya kuasa mencegah tp hanya membiarkan sahaja....

Ya Allah semoga semua Umat Islam di dunia mendapat hidayah dan rahmatMu sebelum mati....
Amin.....

Hassan said...

Salam Sejahtera ...
Blog yang menarik ~~~

tunz said...

nauzubillah

kpah k-poh said...

terima kasih semua atas komen yg bernas..

afzalsukasuki said...

shaz kata nak ngorat neelofa..si miera plak nak tunggu shaz masuk minang.adoyai pusing2 dok tu je

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.