KLIK

Bahulu ke bauhulu?

SALAM SAYANG SEMUA: amacam? bahulu ke bauhulu? Ntah ler... akak k-poh makan jer. nama tu belakang kira...heee

Okey... cakap pasal bahulu@bauhulu ni...akak k-poh sekarang ni sedang sibuk untuk menyiapkan tempahan bahulu@bauhulu kemboja sebanyak 70 biji...

Esok pagi dah nak ambik... jadi untuk menambahkan lagi kepantasan.. akak k-poh dan bos akan ke Kulim untuk membeli acuan...lagi. Sekarang ni acuan baru ada 3... jadi kami bercadang untuk membeli lagi 7 biji.





sedap nih... rm3 saja sebijik... murah kan..





Memang kalernya pink... kata bos akak k-poh.... sejak dia kecik.. opahnya buat bahulu@bauhulu ni memang gitulah kalernya.

6 comments:

Azizah a.k.a N.a.z said...

nampak sedap.. hujan2 ni rasa lapar pulak..

ZWAN SABRI said...

eh, bahulu jenis apa ni? bahulu kemboja? x penah rasa lagi.. tringinla nk rasa.. HUHU

YaYaNsMuM said...

sungguh comel bahulu itew...kaler pink lagik!:)

Scarlett O'Hara said...

Biasa kat sini warna hijau.
Warna purple tak de kak pah? :D

Anjungsena said...

Kak Pah..
Ejaan yang betul Baulu iaitu sejenis kuih yang dibuat daripada tepung, gula dan telur. Saya buka kamus.
Sedap rupanya....rasanya pun sedap tu...hantaq mai boleh?

dela said...

comel bahulu

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.