KLIK

TIGA BULAN JER LAGI... OHHHH TIDAKKKK!!!!!

"Kak pah.., saya tengok-tengok dulu...kalau saya boleh tolong, saya akan tolong.." melopong mulut akak k-poh melihat Halim yang berdiri memandang tepat pada nya."Tapi... Halim...kak pah tengok dah teruk benar dah ni..Kak pah tak yakin kamu boleh tolong..""Saya boleh buat 'by pass' kak pah...banyak kali dah saya buat... kalau tak boleh... saya akan tukar organ.." kata Halim dengan yakin atau cuba menyakinkan akak k-poh. "tukar organ???... errr ada ke yang nak bagi organ??...celaru betul fikiran akak k-poh sekarang ni.."Kalau berjaya, saya tak pasti boleh bertahan lama.. paling kurang.. mungkin dalam 3 bulan saja lagi..." Halim pun kurang yakin... tapi cuba nak menyakinkan akak k-poh.. huh..."humban jer lah Halim...!!!...kalau bela pun.... buat bising jer..!!!"Sayanglah Kak pah... boleh guna lagi ni... yang ni jenis automatik..tu pasal susah nak baiki... ""ok..ok lah... hang baikilah Halim oiiii.... mujur-mujur akak boleh guna lagi... tak yah beli baru...."...
Jenis mesin basuh ni yang ke 3 akak k-poh guna.. percaya tak dah 12 tahun akak k-poh guna...Hmmmm...dah tiba masanya dia sakit...hari-hari duk guna dia tanpa belas kesian.. hahahaaaa....Kawan dia si TV Toshiba yang sama umur dengan dia pun dah 'pergi' dua tahun lepas....

p/s: kita pun akan pergi satu hari nanti......


5 comments:

Mia Liana said...

buat suspen je kak pah ni... ingatkan apa la tadi...

miss u so much! muahhhssss

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. nk mesin basuh baru la tu.. haha

tunz said...

antau dobi je la pah nih..huhuhuhu

diana said...

beli yang lagi canggih kak pah...bior tahan lama sikit...:)

kpah k-poh said...

beli baru beli baru yeyyey..hahaaaa

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.