KLIK

KENALKAN ZWAN SABRI DAN AMIRUL AMIR

http://mysuarablog.blogspot.com/

http://no-ordinaryblog.blogspot.com/
SALAM SAYANG SEMUA: kenapa akak k-poh memilih untuk memperkenalkan dua anak muda ni? Sebenarnya, akak k-poh cukup-cukup kagum dengan dua anak muda ni kerana kerap menjenguk blog akak k-poh dah rajin meng'shout' di shout box akak k-poh tu.Walaupun, pada hakikatnya, akak k-poh tidak kerap menjenguk blog mereka berdua ni. Blogger Zwan Sabri, penuntut UITM, menetap di Bukit Mertajam juga...sama setempat dengan akak k-poh ni... mungkin satu hari kita boleh jumpa yaa... dik... Pekena char kuey teow ka... Dan adik Mirul pula, blog nya memang NO ordinary, sebab menggunakan watak2 kartun untuk di letakkan dialog dan jalan cerita yang melucukan.Memang cukup memerah otak...berbanding dengan blog yang macam akak k-poh ni.. lebih santai. Ok lah, kepada anda yang ingin mengenali blogger berdua ni, bolehlah klik saja pada link yang akak k-poh dah sediakan tu.Berkenal-kenalanlah... walaupun ramai yang dah memang kenal mereka ni...kan... P/S: terima kasih banyak juga kepada mereka yang rajin meng'shout' di blog akak k-poh ni. Persahabatan anda akak k-poh sangat-sangat hargai..

5 comments:

Mia Liana said...

diorang memang rajin.... :)

Unknown said...

tq..hehe

ZWAN SABRI said...

Adoi! Taktau nak cakap apa.. SHeharu seyyyhhh..
btw, bemula march ni, Zwan dah mula semester baru kat UiTM.. So, nak mintak maaf siap2 nak klaw dah jarang bertandang kat sini nanti.. HUHU

Encik Bell said...

zwan mmg kenai dan mmg rajin orangnya... yg sorg lagi tu nanti jap nak p jenguk :)

AQ Eyfa said...

Moga terus terjalin ukhwah ini yer akk pah da voooommmmm

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.