KLIK

3 RASA DI GOMO FM !!!

SALAM SAYANG SEMUA: siakap 3 rasa di gomofm? biar betul?...hmmmm... memang betul pun... bukan main-main...bukan  cobaan..tapi betul-betul....
Kisahnya begini: Sekarang kpah nak bukak kotak request,oh.. nampaknya ada satu lagu yang masih belum ditunaikan ..Permintaan dari pendengar yang bernama zienah hassan dan di tujukan kepada ..bla..bla..bla.. dengan ucapan bla..bla..bla... ( maaf tak ingat dah)..Ok lah.. lagu yang diminta ialah lagu 3 RASA nyanyian KRU.. ok sekarang kita dengar.. 3 RASA hanya di Gomofm.. gomo sampai berbuih..!!!... Hadoiii... KRU nyanyi 3 RASA pulak... ingat siakap 3 rasa ke?? malu betul..seluruh antero dunia ( perasan) mendengar kesilapan KU.. halamak.. kantoi... perut lapar ingat makan jer hahahaaaa..... Ini bukan kali pertama akak k-poh sebut 3 RASA.. tapi ni yang ke dua.. cuma bezanya yang pertama tu hanya di chatbox gomo jer... akak k-poh tulis lagu yang akan berjaya jadik juara AJL ialah lagu 3 RASA.. padahal lagunya lagu dari 3 SUARA... sekali lagi hadoi..!!! heee... p/s:amaran kepada penulis lirik lagu : jangan sapa-sapa pun tulis lirik lagu yang bermula dengan nombor 3... heeeee

6 comments:

Mia Liana said...

lamanya mia tak makan ikan 3 rasa ni....

diana said...

mesti ni makanan kegemaran kak pah ni..hehehhe

tunz said...

lagu 3 kata -KRU
lagu beribu sesalan - nyanyian 3 suara(shilah amzah,jaclyn victor n ning baizura
ikan 3 rasa - masakan kpah..
huhu

x per...best gak lau dgor lagu 3 rasa...x gitu kpah?

Chenta Eyfa Najibrz said...

hahahha..kak pah terbaeekkk la..cedapp nyew 3 rasa

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

KAK PAHHHHHHHHHHHHHHH.... lama tak ajak kak pah makannnnn kannn.. winduuuuuu

Mrs.Yie said...

kak pah..rindu nak berdj nih..minggu depan sah saya kembali ke gomo tau..hihi..kontrak pun dah sain.. :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.