KLIK

FACEBOOK | menemukan kami kembali

FACEBOOK | menemukan kami kembali. Rakan sekolah yang lama terpisah, entah berapa puluh belas tahun pun akak k-poh tak tahu lah.Malas nak kira. Cuma yang akak k-poh ingat... selepas darjah 6, kami terpisah sebab dia dapat tawaran ke sekolah berasrama penuh sedangkan akak kpoh dapat tawaran ke tingkatan satu sekolah biasa....dah awak tak berapa pandai hahahhaa... Kemudian... masa berlalu... silih berganti... dari anak dara sehinggalah ke tua bangka ni... barulah terjumpa...itupun melalui facebook. Terima kasih kepada rakan facebook yang berjaya mengumpulkan rakan sebaya akak k-poh.!!! Kenangan zaman sekolah rendah tiba-tiba mengimbau kembali. Rasa bangga dapat menjadi kawan baik kepada anak guru besar. Kebetulan, nama bapa kami sama... jadi kami juga disalah ertikan sebagai kembar.....RASHIDAH DAN SHARIFAH !!!!  Ok nak tgk kembar akak k-poh zaman sekolah dulu... NI dia....  
 Errrrrr... yang pakai tudung tu lah yaaa.... yg sorang lagi tu... anda pun kenal...

3 comments:

fArAh kUchEnGg said...

wahh, memang bangga sangat la kan rasanya kalau dapat jumpa kawan lama dekat fb. rasa bertuah sangat kan kak ? ish, fara pon dapat rasakannya.. hehe.. tahniah.. :) kite tumpang happy tw.

Cik Kay Jue said...

bestnyer... dapat jumpa balik kawan2 lama.. . eh, itu umi aida ke? hehehe..

kpah k-poh said...

umi aida lah tu....

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.