KLIK

KUALA LUMPUR WITH LOVE

SALAM SAYANG... maaf atas kesibukan... ( dan buat-buat sibuk)... Malam ini, akak k-poh akan ke KL untuk majlis pertunangan anak akak k-poh yg sulung. Tak banyak yg nak di buat... sebab pihak perempuan dah sediakan serba -serbi. Yang sibuk sangat ni bila balik dari kampung.... baju-baju busuk yang terperap dalam beg tu... ( dah basuh tapi penang hujan ler pulak...).. rumah yang dah macam tongkang pecah...HUH.. larat.... penat pun tak hilang lagi... banyak kerja nak buat tapi yang pertama sekali... cuci blog dulu.... P/s: selamat hari raya...

2 comments:

Mia Liana said...

rindunya kat kak pah.... ingatkan dah lupa kat blog.... missing u....

djkakpahGomofm said...

miaaaaaa.....

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.