KLIK

GOMOFM: ADA HANTU AJAK KUBI MASUK HOTEL

ALAMAK kes panazz.. Bos GOMOFM di ganggu HANTU di chatbox GOMOFM.





Kalau nak tahu kenapa HANTU comey ni ajak bos Gomofm masuk hotel, hanya KUBI sahaja yang dapat menjawab.

P/s: nak bagitahu isteri kubi...nak bagitahu isteri kubi...nak bagitahu isteri kubi...hahahahhaaaa....


- Posted using BlogPress from my iPad

4 comments:

Siti Nurhayati Dollah said...

Sudoh dah lah kubi malam ni tidur luar rumah teruh

djkakpahGomofm said...

Memang pun... Hahahaa

Puan Bee said...

haha kemain ..

Mia Liana said...

bagi tahu je kat wife kubi.... hahahaha

p/s: mood jahat..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.