KLIK

ANTARA SEKSI ITU HAK SAYA DAN U ULANG I SAMAN

Tu dia, punya panjang tajuk. Saja nak sembang-sembang pasal 'kuasa' tagline...

Zaman kpah muda dulu..tagline yang paling kpah ingat ialah MERAH SANGATLAH MAKNGAH..MACAM ZAMAN DULU!...
Sejak tu,siapa yang pakai merah menyala atau merah menerang..mesti kena sakat...merah sangatlah makngah..macam zaman dulu...dahhh semua orang dah jadik makngah...

Satu lagi yang kpah ingat ialah iklan sabun basuh kain. Antara dialognya:
(sambil dengan bersungguh-sungguhnya menonyoh kolar baju)
Dan jirannya menegur:

"MENCUCI BEGITU TERUK SEKALI?"
"DAH TERPAKSA...LIHATLAH KEKOTORAN NI"..( sambil menunjukkan kolar baju putih yang hitam legam.)
Dan pelakon iklan tu,sekarang ni sudah terkenal dengan lakonan mak mak...

Dan banyak lagi lah yang kpah pun dah lupa.

Oh yer..sekarang ni kanak-kanak suka sebut "ROSAK GIGI".. Anda ingat tak produk ubat gigi jenama apa? Heeee

Kembali kepada tajuk: SEKSI ITU HAK SAYA karya Cik kak Rojeta kita yang comey tu. Banyak pihak lebih mengutuk dari menasihat. Abis-abis semua artis terpalit sama..dengan sekali kentut..semua orang bau..errrr..ni peribahasa baru..DBP lum cetak lagi...

Cik Kak Rojeta tu kata pasal badan dia..bukan badan kamu orang..kan. Jadi hak cik kak rojeta lah nak bukak yang mana nak tunjuk yang mana...betul tak? Dah hak dia..penat penat dia jaga badan..Kasi badan bergetah melekit..kamu orang pulak nak nyibuk..apasal? Kan..kan..kan cik kak rojeta kan.."seksi itu hak cik kak rojeta tapi badan cik kak rojeta tu jangan buat buat lupa pulak... Itu semua hak Allah.."..

Jangan nak mengada..kalau U ULANG I SAMAN.. Tagline yang pemes sekarang ni.. Malas nak komen lebih lebih nanti kena saman..jadi U jangan Ulang..nanti I Saman...

Ingat pulak kes kak ton..ehhh bukan kak ton yang UMAR UMAIRAH tu.."bila umar bertemu umairah..kalau tak tsunami..mari jumpa kak ton".. Tsunami mana kak ton? Atas katil ke..errr...Ngapa pulak pasal kak ton ni.. "TENGOK KAK TON..COMEY KAN..".. Kak ton memang comey..tapi kpah ngaku tak leh dengar bila kak ton bercakap..sebab nada suaranya tinggi sangat....bukan salah kpah tapi salahkan hormon Tairod ni..( ye lah tu...)

Nak citer pasal kak Jeton. Ye lah yang zaman dolu-dolu tu artis yang paling berani memakai skirt pendek a.k.a mini skirt hanya kak jeton jer. Skrg ni artis dah berani pakai sepender dan coli jer kak jeton oiii...ambik gambar masuk Instagram...lagi you..!

Hurmmm..kak jeton ni pernah di tanya okeh wartawan tentang skirt pendeknya itu..dan jawab kak jeton.."ini dah cukup panjang dah ni"... Maknanya lebih kurang dengan cik kak rojeta tadi lah..kan. Seksi seksi...

Kemudian kak jeton eksiden..kuasa Allah..takdir Allah tentukan..kak jeton dah tak pakai skirt pendek dah..kak jeton dah tak seksi seksi dah... Badan kak jeton hak Allah..mcm badan kpah jugak..macam badan cik kak rojeta jugak...semua hak Allah...

Ok lah..asik ulang ulang nanti kena saman pulak..ingat jangan ulang..kalau U ULANG..I SAMAN..

P/s: Semua Allah punya...tak de satu pun yang kita punya...



- Posted using BlogPress from my iPad

5 comments:

diana said...

betul2..
bila dah eksiden,baru tau apa sebenarnya hak kita..

kak ton tu saya pun tak tahan dengar suara dia..kalau la tiba2 dia jadi pengacara ,berganding lak dengan Ac mizal,sah depa lawan menjerit berdua ja..hahahah

djkakpahGomofm said...

Kpah ingat kpah sorang jer tak tahan dengar nada suara kak ton tu..heee...

Mrs.Yie said...

cantik tak kak pahhhhh???? cantikkkkk.. kahkahkahkahkah.. U ULANG I SAMANG!!! SAMANG ok? bukan SAMAN.. hahaha

djkakpahGomofm said...

Samang pun samang lah...heeee

Erra Kyra said...

cukuplah Allah dah hantar org macam kakzaiton sbagai pengajaran.. moga artis seksi lain dapat hidayah sebelum diambil nafas nyawa nya.. aminn

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.