KLIK

PADANG BESAR | KUNJUNGAN PERTAMA KALI

Setelah beberapa kali menghantar anak ke Arau,Perlis, akhirnya barulah dapat berkunjung ke PADANG BESAR. Tempat membeli belah yang menjadi 'igauan wanita'..kononnya...

Tak de lah kpah nak bershoping sakan, tapi sekurang-kurangnya dah pernah pergi ke Padang Besar. Jom tengok gambar...sebenarnya malu nak bergambar sebab ramai orang...




Ini kat tangga...agak gelap gambar ni sebab guna ipad memang tak de kompromi langsung dengan cahaya. Kalau nak tangkap gambar guna ipad..cahaya mestilah mencukupi.

Lagi gambar semasa di PADANG BESAR.




Yang ni kat dalam bazar tu... Lepas tu kami nak pegi ke kedai-kedai yang di luar tu,tak sempat sebab hujan dah turun....

Komen kpah tentang harga-harga barangan di PADANG BESAR ni, lebih kurang jer dengan mana-mana tempat pun. Tapi kalau anda beli untuk berniaga...memang berbaloi...membeli di sini.

P/s: rasanya Kpah tak pegi dah lepas ni..sebab tak de apa keperluan yg nak dibeli...

-Posted using BlogPress from my iPad

1 comment:

Amanina said...

Salam.. bru 1st singgah sini :)

Best shop kt sana tp jaga2 kalau beli sluar jeans..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.