KLIK

Kpah dah jadi nenek

Tidak tahu bagaimana nak gambarkan perasaan apabila dikhabarkan cucu pertama kpah sudah lahir pada 13/2/15 Jumaat jam 4.45 petang.

Ucapan syukur teramat sangat dengan anugerah dari Allah ini. Semuga cucu kpah membesar dengan kesihatan yang baik dan menjadi anak soleh. Yang berbakti kepada agama ,bangsa dan negara. InsyaAllah .

Diberi nama Amirul Tuah Bin Amirul Hazwan. Tahniah kepada anak menantu kpah. Semuga dapat besarkan anak2 dgn sempurna. Lepas ni baru tahu bagaimana perasaan dan penat lelah untuk membesarkan anak.

Juga..semuga tabah dan bahagia selalu. Tuah,semuga nenek dan Tok Abah dipanjangkan umur dan dapat tengok Tuah membesar.



~ kpah k-poh ~

3 comments:

Diana Rashid said...

Tahniah kak Pah..tak dsangka dah bercucu..tu kalau ngaku anak pun orang percaya tu kak pah..hahahaah

Najib Ariyan said...

Tahniah Kak Pah... alhamdullilah semakin membesar keluarga Kak Pah yer... syukur bebanyak

LatifahIshak said...

tahniah kak pah comelnya cucu

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.