KLIK

Peter Thomas Roth Malaysia


Sememangnya menjadi impian semua orang untuk dapatkan kulit  yang cantik dan sihat. Dengan menggunakan produk daripada jenama popular ini anda pasti akan dapat kulit yang diinginkan selama ini!

                       Lihat gambar sebagai bukti.Teruskan pembacaan anda.


Produk Kecantikan Peter Thomas Roth, ditubuhkan pada 1993 oleh pengasasnya  dengan mengambil nama beliau sendiri,iaitu Peter Thomas Roth.Bagi yang belum mengetahui, jenama produk kecantikan Peter Thomas Roth Malaysia adalah antara yang paling popular dalam pasaran. 


Jenama ini sangat terkenal kerana berjaya mengatasi pelbagai masalah kulit. Apa yang menariknya, Peter sendiri mempunyai masalah kulit. Peter mendapat idea untuk mempunyai produk kecantikan kulitnya sendiri. Perniagaannya bersumberkan dari kebaikan lumpur dan mineral yang dijumpai di mata air panas di Hungary. Kemudian beliau menambahkan formula baru yang terkini kepada jenama tersebut.

Peter Thomas Roth menawarkan lebih 100 produk untuk lelaki dan wanita seperti pencuci muka, pelembap, toner, krim anti penuaan, facial mask, skrub dan banyak lagi. Produk keluaran jenama hebat ini sesuai untuk dipakai oleh semua, tidak mengira walau apa pun jenis kulit. Koleksi produknya direka untuk menyelesaikan masalah kulit seperti jerawat, tompokan gelap, cela, kedutan dan juga tona warna kulit yang tidak sekata.


Anda pasti akan jatuh cinta dan berpuas hati dengan produk Peter Thomas Roth yang dapat memberikan hasil yang memuaskan. Dengan aplikasi yang berterusan, masalah kulit wajah yang anda alami akan dapat diatasi.

                                     Antara produk Jenama Peter Thomas Roth.



Selamat Mencuba produk yang hebat ini. PETER THOMAS ROTH.
(29/3/15)

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.