KLIK

betul ke tak romantik??

Betul ke lelaki melayu tak/kurang romantik..?? betul ke?? siapa nak jawab ni..Kalau ikut pengalaman aku..memang pun...mmg tak ....(tapi tak semualah)
Tapi aku nak tahu jgk..mcm mana yg di katakan romantik ni. Belaian ke..kata-kata ke...hadiah ke...atau apa ke..??
Contoh, kalau suami bagi hadiah ribuan ringgit kpd isterinya..itu kira romantik ke?? Habis tu bagi yg tak mampu...tak romantiklah...Tak adil lah mcm tu...
Aku pulak..tak kisah kalau tak dpat hadiah mahal pun...dah laki aku mmg tak mampu...cukuplah kalau dpat ciuman di dahi pastu keluar makan..itupun dah kira romantik dah tuuuu....agak-agaklah..
Tapi..kalau bagi hadiah yg mahal...emmm...mak tak tolak punya..huhuhu...
Inilah suami kesayangan aku..abg kamal.. Romantik ker?? Tak berapa....tapi ok..ok..ajer lah...

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.