KLIK

salah jamban ler...

Masa tu aku dan famili on the way balik kampng.Tangki van dah hampir kerng..kena berhenti utk di isi.Sementelah plk..pundi kencing aku dah full..takut plak bocor..so..faham2 ajelah...cari jamban ler..


Menuju ke blkg stesen minyak tu...ada dua jamban..biasalah satu utk lelaki dan satu lagi utk ppuan.Aku pun apa lagi..jadi guard lah kt depan pintu jamban tu.


Apasal pulak la org yg kat dlm jamban ni tak keluar2..sedangkan jamban sebelah tu dah tiga org keluar masuk. Aku mushkil betul nih..
Dgn rasa yg tak tertahan..aku ketuk pintu jamban tu.senyap jer....tak de org ker?? Sabar2.




Tiba2..pintu terbuka..aku rasa lega...tapi..yg kluar tu lelaki..!!!Dengan rasa yg amat marah sambil menahan kepedihan di pundi kencing aku pun berkata:


DIK..APSAL MASUK SINI..JMBAN LELAKI KAN SEBELAH SANA..


dgn selamba lelaki tu menjawab:
TAK TAHAN LA NYAH..MASUK JE MANA YG SEMPAT..
............aku...blur..mak aiii...sekali nyah la pulak..!!!!

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.