KLIK

pernahkah anda terfikir?

setiap pagi..sebelum melangkah kaki ke tempat kerja..pernahkah anda terfikir...apa yg anda akan lakukan hari ni? berapa banyak kah tekanan yg akan anda terima?
ohhh..akak k-poh...akak k-poh...setiap kali ke tempat kerja...banyak tekanan yg terjadi...!!'
tapi nak buat macam mana..dah kerja...terima sajalah berapa banyak pun tekanan tu...anda macam mana?
P/S: errrrr...akak k-poh ni..kalau tak buat "tekanan" pada adunan beskut tu...maka tak jadi ler bentuk beskut!!!! heeee..tekanan tu....




- Posted using BlogPress from my iPhone

8 comments:

qasehraihan said...

kakakakaka..akak wat lawak pulakkk..hakhakhak

YAYA AZURA said...

yaya terima aje tekanan tu..kalau tak de tekanan nanti cepat bosan pulak ..

cik nurussalwa said...

tekanan.. tekanan..
tertekan.

MULAN said...

tatkala ni rasa tertekan & macam nak tekan orang.... toloooong saya kak pah...

Mrs.Yie said...

tekan kuat2 kak..kalau x tekan x jadi biskut tu nanti..kikiki :)

Myfrin's story said...

Kak pun, kalau tak tekan pisau tu kuat2 kat bawang, tak kan terbelah punya. Susah la nak menumis, hihi.....

kelibat said...

secara teorinya tekanan sama dengan daya bahagi luas. (P=F/A). maknanya kalau nak kurangkan tekanan cube kurangkan daya, atau lebih elok lagi besarkan luas. hoh.

HAZWAN17 said...

dekat mane-mane ade tekanan...yang penting macam mana cara kita menguruskan stress tu...hehe...selamat bekerja kak

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.