KLIK

blogwalking

Rasa mcm nak tercabut biji mata aku..meronda2 di alam maya ni. Melihat blog2 orang lain. Perrggghhhh..hebat2 belaka.jika dibandingkan dgn blog aku ni.


Aku tumpang bangga..sambil2 tu aku belajar cara nak buat blog ni biar jadi lebih hebat lagi. Tapi rata2 ramai yg membuat blog masakan dan resepi. Bukak jer blog..dah terasa sedapnya..dek kerana gambar yg dipaparkan tuuu...huh...asyik dong..!!! hingga boleh membuatkan perut aku berkeroncong..!!!


Ada juga blog yg agak panas dgn politik..itu aku hanya baca jer lah..tapi tak masuk campur..takut kena saman laaaa...tak pasal2 "sbb mulut badan binasa.."..


Kat blog list ni aku bubuh ler seberapa banyak blog yg aku follow..kalau nak ke blog mereka tu..aku klik jer..kan senang..!!!!



No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.