KLIK

Rumah utk dijual....

semlm [13/10/10] besday aku..sepanjang2 pagi hingga ke malam..tak putus2 aku membalas komen2 dan wish kat facebook..Dan sepanjang hari tu ..semuanya mengembirakan bagi aku.


malam..tuan rumah call..emmm..rumah ni yg aku sewa ni nak di jual.Dia bgtau..nanti ada org nak letak sign board..'untuk dijual'..gitu lah kot. Ok..lama dah dia bgtau..tapi kali ni aku rasa macam nak kena cari rumah lain dah ler. Abg kata..mana nak laku lagi rumah sekarang ni..tapi mana lah tahu..tetiba ada pulak org yg nak beli...haaaa..nak kena keluar jugak!!!




                                  inilah rumah sewa aku yg nak dijual tu..rm120 ribu..
                                rujuklah mudah.com utk maklumat lanjut...



No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.