KLIK

for sale..

aku ni tengah berdebar-debar menunggu orang datang nak pasang sign board 'for sale'..Suami aku cakap..sebaik saja signboard tu di pasang...bermakna bermulalah pencarian kami...yaaa...utk  mencari rumah sewa yg lain..


Walaupun tuan rumah kata..nanti dua bulan akan diberi notis..kalau ada org dah beli...tapi aku tawar hati dah. Rasa mcm tak selesa..rasa macam dihalau dgn rasa terhormat...gitu lah..
sedih pun ada jgk..
Biarlah..ada ke tak de ke org yg beli..aku tetap nak pindah. Kalau tak de org yg beli..tak de lah tuan rumah ni dpt duit sewa..itu lumrahlah..
ada aku kesah..!!!
Aku sendiri pun ada rumah..tapi disewakan juga. Walaupun pada mulanya aku mmg nak jual rumah tu...tapi memandangkan org yg menyewa tu ok..sewanya tak pernah miss..so..tak de sebab nak jual..
sebab aku ni..sanggaaattttt...lah baik hati nyaaaaaa...



No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.