KLIK

Jalan-jalan..

jam 4 ptg bertolak ke mrsm balik pulau..penang. menjenguk anak saudara yg bersekolah di situ..Sebulan dua kali..aku akan bertandang ke sana..Sembang, bertanya kabar..lebih kurang 45 minit..

mrsm balik pulau

Perjalanan pergi dan balik..biasalah..melalui jalan yg bengkang-bengkok.Kena pulak time tu..jem..adusss...ngantuknya..Hubby pun dah menguap-nguap.Anak aku kat belakang tu..dah sebut-sebut perkataan kegemaran dia...lapar..!!!
makan je yg dia ingat..


Mula2 aku bercadang nak singgah kejap di Queensbay Mall..saja..jalan2 buang angin..ehhh..buang masa..
queensbaymall 

Tapi ternyata..rugi membuang masa..aku tak jadi singgahlah..terus saja menuju ke jambatan pulau pinang...



Serentak dgn itu...aku mula melelapkan mata...di telinga kedengaran hubby bersembang..aku cuma menganggukkan kepala..entah apa yg aku angguk kan pun aku tak tahu...betul punya ngantuk nih..!!!
ini bkn aku laaa...menguap tu lebih kurang cam tu...

"kita singgah kat jusco lah..'  hubby bagi cadangan...
"ok..jom tgk wayang.." anak aku mencelah..
amboi..amboi...depa punya lah plan...

kami singgah di jaya jusco, bandar perda


Nak tenguk wayang pun tak jadi..sebab start pukul 7.40 malam..lagi sekali buang masa..sooo..apa yg nak  kami nak buat masa tu??? emmmmm..apa lagi..makan ler...


singgah makan pizza...order satu jer pizza sbb 3 org kan..banyak2 pun nanti tak habis...jgn membazir...tau...




SELEPAS KENYANG PERUT DAN SENANG HATI...KAMI PUN MENUJU KE BUTTERWORTH UTK MENGAMBIL ANAK PEREMPUAN YG SEDANG MENUNGGU KAMI DI SITU...



No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.