KLIK

ngada-ngada..ahakhhh...

ngada..ngada..nyampah..wekkkk..

"sotong tu berapa sekilo?? kalau sekati berapa??
ok lah..timbang le sekilo..kita malas nak pilih..kotoq tangan.."

ceh..nyampah tahap gaban aku..kalau tgk kan cara pompuan tu bercakap...

"ni kita minum dulu ayaq tin ni..nanti kira sekali tau.."
sambil duduk minum kat tepi kaunter..

ngada...

aku: akak..[merujuk pd sorang kakak yg sedang membayar di kaunter]..duit kalau dah terbang..tak dapat dah kak oiii..saya buat2 tak nampak jer..
aaa ahhh kak..petai ni saya makan sorang jer..anak2 suami tak makan...
tak kak..tak buat sambal..makan cam tu jer...

Pompuan yg duk minum tadi tu..agak cam terpegun jgk lah mendengar suara aku..heee...

sebab????

mungkin dia sangka percakapan dia manja2..tapi rupa2 nya suara aku lebih manja dari dia!!!!!

ahakkkhhhhhh......

saja2 jer..tak riak pun...heeeee...

1 comment:

ain said...

he3... macam -macam la cikpah ni...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.