KLIK

beskut..beskut...beskut...

tart nenas dan almond london
kenapa aku lama tak nulih..sbb aku duk buat beskut niii lah. Ohhh..bkn aku punya..tapi kawan aku merangkap tokey aku yg punya..!!!!


Tokey aku hanya membancuh..lain2 semua aku yg buat. Masa hari raya puasa..tokey aku ambik ramai pekerja..adalah dlm 13 org. Tapi ni raya haji..sikit aje yg diperlukan utk dihantar ke kedai2..jadi aku jer lah yg buat. Selama 6 hari..dpt ler aku siapkan tempahan2 ni.

shortbread
beskut yg ni..nampak jer mcm ni..tau...tapi sgt susah nak buatnya. Dan kalau nak tahu....yg ni aku jgk yg packing. cantik kan?? tapi yg pecah otak pikir nak packing mcm ni..tak lain dan tak bukan..tokey aku lah..


Rasa...mmg dpt kelulusan tekak aku lah..PASTI SEDAP!!!! 

No comments:

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.