KLIK

sambung citer sopin...

 papan iklan menu..kat tempat kami berhenti singgah membasah tekak..
kot lah dapat baca apa yg di tulis tuuuu....

banyak pilihan..banyak jugak 'pitih' yg keluar..

saja2 jer..anak bujang ni snap pic ni...sebagai bukti kot..

 baju yg anak dara akak minat...tu yg tergantung kat patung sekerat tu...

yg ni no komen..heeee...

 senyum bertambah2 manis ler..kan dah dpt dua helai baju baru....
yg depa duk geram kat 'org utan' yg sekor tu apa sal agaknya...
dah ler besar..malah menakutkan jer...nasib baik ler tak beli...

2 comments:

ASaDa RyutaRo said...

maskot orang utan ke patung tu? cam menarik buat penjaga depan pintu rumah je. hihi =P

atie aizam said...

wat surprise utk anak dara atie pun ok gak ni kak hehe.. mau seminggu tak masuk bilik hehe

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.