KLIK

tak tahu apa makna tajuk ni..

Lelaki hensom ni memang tak serius dalam hidup.Asyik nak main-main jer. semua yang dia buat hanya untuk keseronokan . walaupun berpelajaran, tapi disebabkan sikap dia yang tidak pernah serius tu, menyebabkan dia selalu hilang pekerjaan.

Nak dijadikan cerita, lelaki ni terjumpalah dgn perempuan ni secara tak sengaja, semasa  hendak menolong kawan mereka kawen lari.Si perempuan ni cukup benci dengan lelaki itu. Macam-macam dia buat agar lelaki ni membenci dia, tapi lelaki yang tak pernah serius ni..menganggap semua tu satu keseronokan.

Apa yang berlaku sebaliknya..dari benci bertukar kepada perasaan cinta. Malangnya apabila gadis itu hendak meluahkan perasaan cintanya..sesuatu telah berlaku. dan mereka terpisah secara tidak diduga..

Si gadis telah melarikan diri ke Malaysia. Si lelaki tadi pula telah menghambakan dirinya untuk menjadi pencuri. Di Malaysia, sigadis telah berjumpa dengan seorang anggota polis yang ditugaskan untuk menangkap lelaki tadi.

Si gadis tadi telah terjumpa dengan lelaki tadi, malangnya lelaki itu telah hilang ingatan.
Maka gadis itu telah bertekad untuk memulihkan ingatan lelaki itu tapi bukan kerana cinta tapi kerana membalas dendam sebab lelaki itu telah mengecewakan cintanya.


Apa yang berlaku seterusnya??






Thillalangadi

Krishna, who keeps changing jobs, eventually loses the girl he loves, but when her parents find her a prospective new husband, Krishna sets out to get her back. Starring Jeyam Ravi and Tamannah.
Classification
Universal
Genre
Movie, Drama
Sub Genre
MOVIE
Running Time
180 minutes 
 LANGGAN LER...

5 comments:

kiz said...

citer apo ni kak..Tamil ko??

Mohd Wakiyuddin Rosnan said...

haha.. lpas tu ade nyanyi.. =)

Yan said...

Dia layan cite tamil dah...sometimes seronok gak..

Sharifah nor said...

memang citer tamil ni..akak langgan astro thangathirai..heee..jemu dah tgk hindustan..cinta cintun terhegeh-hegeh..tak de ad-ven-cher..!!!!

n.hasleena said...

salam kak pah...
dah jadi ahli jugak tau :)
kekdg cite tamil lg best dr hindustan kan w/p tak dinafikan hero hindustan lg handsome lah kan..
tp kekdg hero & heroin tamil ok gak..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.