KLIK

beralih kasih..tapi bukan curang..!!!

aiseyyy men...beralih kasih jer..bukan curang pun...akak k-poh bayar tau.Yang dulu tu pun bayar jugak...mula2 tu..khidmat memang cemerlang...sampaikan akak k-poh berat hati untuk berpisah.. Tapi kini..serba serbi tak kena..mula2 slow..pastu padam terus..!!! Apa salah ku?? habaq mai..habaq mai..!!! kehulu kehilir akak k-poh mencari jalan penyelesaian...dek kerana sayang..kasih..masa dan wang banyak terbuang..!!!  Kesabaran sudah sampai ke had yg paling maxima tau..!!! Ini bukan terpaksa...tapi memang di paksa-paksa...tercabar betul...!!!  Selamat tinggal streamyx.... 
kenalkan..buah hati baru akak k-poh....( pic pinjam kat google jer dulu)....

10 comments:

kiz said...

terbaek kak pah..laju ni..selamat berblogging dngan ganas kembali

kiz said...
This comment has been removed by the author.
Puan Kutu said...

wallah..best2..sy yg pkai bb nie lg kesian..hehe..

MulutPayau said...

buah hati baru..tentu krjanya beres!!!!jom ronda2 ngan buah hati baru....

Bionic women said...

huhuhu...kat rumah saya P1wimax ni xder coverage..huhuhu..pelikkan? padahal duk tgh subang jaya ni..huhu

pakai bodben lagi sengal tau

ct N honey said...

setakat ni saya pakai streamyx tak ada masalah,jadi belum blh curang lagi

Scarlett O'Hara said...

Setakat hari ni, masih setia dgn yang satu.

Mia Liana said...

welcome back to blogging world, kak pah... really miss u

p/s: mia demam lepas suami dan anak pulih demam... huhuhu...

NzA said...

sy upgred ke blockbuster ttp laju sikit jerrr...entah apa jadi dgn streamyx skrg.....

Arya Putra said...

Streamix sekarang memang slow sebab rasanya dorang nak promote orang upgrade kepada Unifi..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.