KLIK

Sayang..konon..haaaccckkkk tuuuiiiihhhhh!!!!!!!

“Saya tidak sanggup lepaskan Siti (Siti Aminah) kerana saya masih sayangkan dia dan mahu pikul tanggungjawab sebagai seorang ayah dengan menyara anak-anak kami.”



SITI AMINAH yang menerima 46 jahitan di dahi dan pipi kiri masih dirawat di Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar semalam.


ALOR SETAR –
Demikian tegas Saad Hussin, 51, suami kepada Siti Aminah Hanapi, 50, yang menerima 46 jahitan di dahi dan pipi kiri selepas ditetak oleh madunya di sebuah rumah di Kampung Baru, Sungai Korok, Jitra dekat sini Jumaat lalu.
Menurut Saad, dia tidak bersetuju dengan permintaan Siti Aminah untuk bercerai kelmarin kerana kasih sayangnya terhadap wanita itu masih kuat. KOSMO

 .......SAYANG..sayang konon..sayang apa tu?? Ehhhh..kalau sayang, mengapa nak kawin sorang lagi?? Hah?? Dasar lelaki,
tak cukup duit pun nak kawen satu lagi. Dah la tu, bawak pulak
bini muda tu duduk sekali dengan bini tua..Budussss...benda-benda macam ni pun nak kena ajar ke??
        Sekarang..siapa yang untung?? tak de untung pun..rugi lagi ada laaa...
bini tua mintak cerai, bini muda masuk lokap...Tinggallah awak tu..memikir masalah yang mendatang.
Tidur lah sorang-sorang!!!!...


p/s: ahmad albab kata jangan emosional sangat..sebab lelaki itu bukan awak yang punya!!!!! [ kang ada yang nak kena tetak nih..!!!!



10 comments:

Yan said...

Padan muka dia.. Tak de keje carik keje.. Rasakan..Kesiankat bini tu..

Zyash said...

Menakutkan dah manusia zaman sekarang ne...xpuas ati jer...tetak, tikam, pancung, simbah asid....

Carl a.k.a Amer said...

tu la ada baca lam metro arini..bini yg muda tu agak muda la jugak..nasib baik panjang umur lgi,lau tak sorg mati kena tetak,sorg mati kt tali gantung

Rafina Mimi Zairul Murni said...

hidup bermadu kalau hati tak bersih memang susah..abang saya berpoligami tapi tinggal dlm satu rumah dan kedua2 kakak ipar saya sangat rapat..alhamdulillah.. :) thank you Allah..

n.hasleena said...

perikemanusiaan tu dah hilang...tak taulah apa nak kata...

kiz said...

ABANG sayang AYANG melayang..

biskut said...

sampai tahap parang memarang sang suami masih boleh mengatakan ianya masalah dalaman keluarga...huish..saman jer.

Piasara said...

entah la kak pah..jantan gila seks kot,satu tak pueh..cari satu lagi.Ni kalau lelaki plak baca sure dia ckp "tu la pompuan..blablabla..."alih2 kita jugak yg salah..depa betui ja..ikut sunnah konon...

Scarlett O'Hara said...

Kalau saya jadi kak Siti, awal2 lagi saya dah kata 'No!' dasar lelaki.Umah pun isteri yg punya ada hati nak kawin 2.Ajak tinggal serumah lagi.Tak de otak!Tak sedar diri!

p's:Tumpang marah jugak ye kak!

Cempakamelati said...

Lelaki ni ramai fikir nafsu dia jer..tak fikir perasaan isteri-isteri masing-masing. tu la ramai yang sibuk nak kawin dua. Mudah mudahan saya dijauhi dari perkara ni.

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.