KLIK

Aduh, mintak maaf ajelah...yaaaa..

Sedang syok-syok baca komen blog kat talipon...nak tekan publish, tau-tau tertekan spam!!!! Huuuu waaaaa...lain kali akak k-poh tak mau baca blog guna talipon dah!!!!! Maaf seribu maaf...kepada sesiapa yg mengkomen kat entry "di bawah" ini...komen ada 10..tapi yg publish hanya 5...Lima lagi dah hilang di telan si "spam"!!!!!

3 comments:

Cikmin said...

lerrrrr...masuk spam je kot..belum delete lagi...cuba tengok kat dashbord balik...

NUUR AN NOR said...

hihihi...macam2 lah akak ni

kiz said...

tunggu raye baru di maafkan..huhuhu...tu pun kalau sempat..haha..gurau2 je

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.