KLIK

Kerana sayang...abang rela...!!!!!

lokasi:  pekan kuala ketil

motif: beli apom balik

masa: petang tadi
sayang: nak yang panas

                                                          

abang: sayang punya pasal...abang rela...!!!!


p/s: ngapa ahmad albab sengih2 tu??? jelez laaa tuuu...!!!!

10 comments:

qasehraihan said...

wow!!hehe..
rela ku rela..hehe

Piasara said...

As salam kak pah..apa hal pi sampai kuala ketil ..takkan semata-mata nak cari apom balik ja kot..mesti sedap sangat tu,jahat kak pah soh abang dia pi sorang..dia tunggu kat teduh nooo..

kiz said...

huhuhuhu...rela ( Relawan Rakyat Malaysia = RELA )

MulutPayau said...

waduhhhhh.....tu baru btul....sanggup buat apa saje..

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

boleh buat skrip drama ni hehe

Belalang Hijau said...

hebat betoi...cari apam balik smpi ke sana...hahaha

Ujang9897 said...

sedapnya apom balik

nuriz said...

hohoho skrip romantikkk hehehe

Cempakamelati said...

banyak kali dah refresh blog ni, gambar tak kluar la. Heran-heran. Dah pegi blog lain, pass tu datang balik pun sama gak.

Cempakamelati said...

OK gambar dah ada.

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.