KLIK

Shoutbox dah hilang???

Siapalah pulak yg makan shoutbox akak k-poh ni??? macam mana nak balas jejak?? macam mana nak blogwalking???..Opsss..dah ada balik....siapa pulak nak main-main ni????

7 comments:

ghost writer said...

line probs lar tuh kak Efah...

qasehraihan said...

haaha..
akak wat klakar~!!

Seri Bahasa said...

suspens jugak ye bila chatterbox tetiba hilang..

Mr. TN_SkY said...

hahaha..blog nie nak main sorok2 ngn akak nie hee :-D

Panas! Valentine Days Vs Maulidur Rasul??

Bawang Goreng said...

Saya pun selalu ada problem shoutbox macam chocfudge, sekejap ada sekejap tak ada, sekejap lagi ada balik...

Nuriz said...

awat plak hilang ni kak..hehe dia mogok le tu

Scarlett O'Hara said...

Nasib baik ada balik.Sape yang main-main tu kak?
Entry terkini
http://scarlettj1.blogspot.com/2011/02/aku-kucing-atau-serigalatolong-ya.html

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.