KLIK

lepas ni giliran cekodok..tunggu..!!!!

Cekodok huuu..la..la...
  Sebelum akak k-poh buat entry pasal cekodok..( sebab dia pun meneka dgn betul..) ada sesiapa yang nak kata apa-apa pasal cekodok??? boleh ler akak k-poh masukkan sekali dalam entry tu nanti...hahahaaaa...( di anggarkan...peratus bloggers wanita/gadis/makdara/anakdara..kenal dengan cekodok ni..) p/s..tulis kat komen yaaa...

8 comments:

Cekodok said...

saya ni nak komplen pasal cekodok.... ramai yang kata dia budak baik... (harap2 leh masuk la komen ni dalam entry tu..)

kpah k-poh said...

nanti arrrr...akak print screen..hahaa..

qasehraihan said...

kak..saya teka betoi dak??huhu

kpah k-poh said...

qasehraihan: tekaan tu betul..lepas cekodok..qaseh punya turn pulak..heee

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

patutlah asyik tersedak je hari ni.. rupanya kak pah ada sebut pasai mak dra juga hehehehe... perasan kan hahaha.. jgn mara kak pah tetiba enterprame haha

kpah k-poh said...

Makdara..mesti nak kena sebut nama makdara jugak..sbb ada anak dara..kenalah ada mak dara...kan...

kiz said...

layan je....spesel bebangat cekodok ni..hahaha

kpah k-poh said...

entah ler Kiz..budak ni pakai ilmu pukau entry kot..hahaaaaa..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.