KLIK

SEKALI LAGI PENCETUS SEMANGAT..

Membuak-buak nafsu akak k-poh bila terbaca komen dari Zul Permatang Badak ni...Habis menyembur nasi goreng..berterbangan melekat kat skrin komputer zaman jepun akak k-poh nih!!! Huh..punyalah hebat penangan..Memang ler orang puitis ni pandai berkata-kata..bijak mengayat..nasib baik akak k-poh tak tergoda.!!! ( datin..jgn marah errrrr...) Jom pakat2 tengok apa yang zul komen...
 

4 comments:

cik nurussalwa said...

komputer zaman jepun ye kak?
mcm2 la..
huhu~

zul permatang badak said...

Aduh....yak kelih boktan....ohge royat tosir doh...'wi..ko oghe lain pulok...ado hok jeles tu....nati apo pulok kato demo2 dlm senarai menunggu.......dlm hati best2 ambo buleh duo kali promote.......

dengki laa tuu.....he...he....

dahla ambo nok gi make nasik ....beraso dugar.....lapar benar ni......

qasehraihan said...

waaa...kalu gtu kawe pun nok skali lagi ni..muahaha

kpah k-poh said...

qaseh : nak apa sekali lagi tu.????

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.