KLIK

Aerobics dulu...

Salam Sayang Semua....silalah masuk..jemputlah menghayati apa yang ada....akak k-poh nak join kelas aerobics dulu...

8 comments:

kiz said...

dalam 3 individu yg kat gambar tu... kak pah yg mana satu..hahha

mrs.sabri said...

wah kak pah..aerobics bgus tu..buat kat mana?kat tempat tertutup atau terbuka? :)

lizz said...

nak join skali boleh? comel jer gambar tu hehehe

kpah k-poh said...

kiz : kpah belum muat lagi saiz baju aerobics tu...heee

kpah k-poh said...

mimi : kat studio..perempuan sahaja..mesti ler tertutup...

kpah k-poh said...

lizz : jom lah join..sekali senam 1 jam sahaja...tu pun dah penat sakan...

mr.curly said...

lalingg..pesal lain mcm bebenor rope dorg ber erobik tuuu..hikhik

puanbee said...

iyer lah aerobik lah sgt tu haaa

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.