KLIK

Bapa Francesca Peter ditemui mati

2011/04/12

DUNGUN: Lucian Gaberial Peter, 78, bapa kepada penyanyi popular tanah air, Francesca Peter, ditemui mati di dalam sebuah bilik di rumahnya, di Taman Sri Dungun, dekat sini, malam tadi. 

READ MORE

8 comments:

HAW said...

terkojut! ingatkan fran lah tadi

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam,BSB pun baru dengar tadi kat radio..

kpah k-poh said...

Haw : kan tulis bapa tu...

BSB : akak tak dengar lagi..mungkin dlm buletin utama adalah malam nanti..

Tuan Penasihat said...

takziah buat keluarga beliau.

nazirulhazwan~ said...

takziah buat beliau:(

kpah k-poh said...

yaa..takziah

mrs.sabri said...

salam takziah utk keluarga mereka..x sangka pulak ayahnya tggal di dungun tganu ni..

Ann Ishak said...

takziah

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.