KLIK

Giliran murid pulak yg pukul cikgu..

Apa yang kita selalu dengar ialah cikgu pukul murid..sekarang ni murid pulak pukul cikgu..Apa nak jadi ni?? Ada yg kata..zaman dah berubah...manusia semakin maju..Apanya yg maju..?? Baca selanjutnya :

7 comments:

~SYAZ~ said...

ish!
murid2 sekarang semakin kurang rasa hormat dengan guru2..
padahal guru2 tulah yang bagi ilmu dekat mereka2 ni utk berjaya kelak..

kpah k-poh said...

betul lah dik..zaman akak sekolah dulu..nampak cikgu pun dah lari...punyalah hormat..( takut sebenarnya..hee)

qasehraihan said...

ini masalahnya kpah..
bila guru mmg xdibenar sentuh murid bila wat salah..
nk rotan xleh..nnt kena saman
bdk tahu.dia jd naik kepala..

dunia zmn skrg
klu dibiarkan ni..musnahla bgsa di masa depan..takuttt..hoho

Piasara said...

"patah hidung cikgu tu...kesian betul..."

cik nurussalwa said...

bahaya budak2 sekarang ni..
cikgu pun, nak mengajar kena ada gaya..
baru budak x memberontak..

*menaip sambil dok pikir mcmne nak tackle perangai bdk2 kat sekolah nanti*

mrs.sabri said...

dahsyat pelajar2 skarang ni..

Ann Ishak said...

apa2 pun makbapak jugak kena didik anak2 ni hormati orang lain kan...tu pendapat je. salam perkenalan dari saya

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.