KLIK

MARI KITA LIHAT SIAPA YG KENA..

http://anjungsena.blogspot.com/
p/s : namyak tu apa dia...cikgu??

11 comments:

mommylavender said...

kena gapo chepah wey~hee....

cik nurussalwa said...

nape3?

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

ejaan salah yer kak pah.. itu ke maksud kak pah.. hehe

kpah k-poh said...

ye lah..ejaan salah..

Adinda Amy Sensei said...

dia nak cepat tu...sampai tershahshulll...hehe

Piasara said...

"biasa kak...saya pun selalu tersilap..sbb taip laju2 ,maklumlah teror sgt..hehehee"

zul permatang badak said...

ejaan salah...oo oo memang saya pun berlaku juga.....kalau mengantuk dah mari.....terlepas tikus......

kadang apa yg kita taip...kita tak selidik....betul ke tidak.....sering terjadi pada perkataan yg mengandungi dua G.....Contoh...pingan/pinggang.....

sebut mengantuk....petang2 pun boleh mengantuk.....adeeeh...

kpah k-poh said...

akak pun samaaaaaaa.....heee..

suri solehah said...

salam kak pah..suri pun kadang selalu jadi gitu..hehe..pastu bila dah shout..terpaksalah anggap org memahaminya

Anjungsena said...

Kak Pah
Ayat sepatutnya macam ni, jenguk kak pah pagi khamis , kerja banyak , tak sempat singgah...org perlih kata, kaluit sikit...selalu juga jadi macam ni..harap-harap org yang baca di faham. Tapi kan Kak Pah ...saya ada juga baca blog budak-budak muda zaman sekarang...kesian kat depa..banyak sangat singkatan yang meneyebabkan markah untuk matapelajaran Bahasa Melayu dapat C...hahahahaha cikgu bahasa ni

kpah k-poh said...

baiklah cikgu...heee..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.