KLIK

UNTUK PEMINAT2 USOP WILCHA




8 comments:

qasehraihan said...

kahkahkah...
akak ni ada2 je..hehe

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/doktor-cantik-lelaki-buncit-dan-dot-dot.html

kpah k-poh said...

baru tahu siapa yg nyanyi sollleyyy..sollleyyy..hee..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, heeheehhee lawokkkk bebenor...

kpah k-poh said...

tiba2 usop wilcha dah popular..

kakchik@ella said...

1st time dgr ni kak.hihihi ..

mommylavender said...

mommy minat usup tu...tang tangan~hee

Arya Putra said...

hahaha!
hac suka!
dah lama carik lagu ni..
hac anak jati perak so memang minat betul dengan filem hantu kak limah balik rumah and usop wilcha!

mrs.sabri said...

ni lagu zaman kak pah ni.. :) baru tahu rupanya lagu ni la yg selalu di nyanyikan ucop wilcha tu.. :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.