KLIK

Blogger kreatif : Azirock


""Ni gambar kpah kita. nampak macam ada rupa gak, tapi tgk lama2 mcm sapa ntah. Kita tunggu tuan punya badan komen, atau kalau ada member2 dia yang dah cam tu boleh la komen. Sekali tengok je dah boleh kata jadi ke dak. Tq.""

Yang kat atas tu..kata2 dari blogger Azirock. Tak sangka pulak dia ngikut jer apa yg akak cakap.selama ni akak ingat blogger Kiz , blogger abgteror dan blogger hac jer yg tak pernah bantah apa yg akak cakap..heee... 


Jadi bloggers...jangan tenung lama-lama tau..."mak tak jamin kalau malam ni tak leh nak tidur..hahhaaaaa.."


Boleh tolong bagi komen anda kat blog http://azirock74.blogspot.com/



4 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

pewitttttttttt sebijiklah kak pahhh

Arya Putra said...

perghhh!!! terbaik la!
rajin betol dia melukis!

kpah k-poh said...

makdara : ye ke?? akak nampak gambar tu lebih cun...heee

kpah k-poh said...

Hac : potret hac lagi senang kot nak lukis..sbb tanpa wajah!!!

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.