KLIK

Ke mana pulak hilangnya???

semalam akak k-poh dah letak surat (notis) (nak tahu cerita lanjut..klik pada perkataan notis tu..hahaaaa..) dari Majlis Perbandaran kat depan meja TV ni...sebab pagi ini akak k-poh nak pegi buat rayuan utk melanjutkan lagi notis tu dari 14 hari kepada lagi 14 hari...Tapiiiiii..mana pulak hilangnya???? Tau dah ni..memang kerja ahmad albab lah ni...mesti dia yang nak naik jumpa pegawai kat majlis tu..memang dia tak akan bagi akak k-poh jumpa punya...takut akak k-poh "emosional".....aduhhhhhh..!!!!

9 comments:

qasehraihan said...

hehehehe....sabar kak..jgn kepoh2..hihi

meh ler baca

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/04/aku-cinta-padamu.html

Cekodok said...

hahaha.... bukan majlis yang takot.. orang len yang takot akak serangggg... kekke

Mia Liana said...

heheheh.. sabar ya kak... :)

Isteri Yang Comel said...

sabor kakak cayang

mommylavender said...

kite sedon2 kot chepah..cepat no angin naik kat kepala~hee

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

sebut nama mak Dara 5 kali dalam senapas sure lepas tu jumpe.. hehehe saje nak kasi kak pah release tension skit.. errrr ker bertambah tension tu hehehehe.. maafkan kami penunggu gua =)

kpah k-poh said...

terima kasih semua...memang abang yg ambik...dah call tadi...hmmm..

suri solehah said...

salam kak pah...hehe..pandai depa hilangkan kak umah akak sendiri sbb takut ye

kiz said...

ahakss..ada ada je akak ni

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.