KLIK

dialog busuk...

Akak k-poh sedang tengok cerita tamil ni.. Sarikata untuk lagu yg sedang berkumandang:

~Kencing kambing pun boleh berbau selama seminggu tapi kata-kata lelaki boleh berubah tak sampai sehari..!!!~

Memang dialog hancing nih !!!!


~ ~ BlogPress ~ ~ IPhone ~ ~

9 comments:

Bionic women said...

hahahha..disamakan kata2 lelaki ngan kencing kambing..kuikuikui.
kreatip jugak si pembuat lirik lagu tu

puanbee said...

sabo je le ada pulak buat dialog bandingkan dgn kambing haha

kak pah meh tengok sini tuk KSRS

http://honeyvsbee.blogspot.com/2011/06/ksrs-2-kenangan-dulu-dulu.html

Freaky said...

haha apekah =_= .. kata2 lelaki disamakan dengan kencing kambing

kiz said...

sebenarnya lirik tu adalah cerita kehidupan si penulis lirik tu sendiri..tak ada kena mengena dengan yg hidup atau yang mati.

MULAN said...

kus semangat... ada ke camtu lirik tu...

waalllaa! said...

haa? boleh plak jadi camtu..huhu

Such a good day AGAIN!!

blog-tips-kurus said...

'puitis'nya lirik itu! :-)

MulutPayau said...

hahahaha....tak tau nak kata gapo..

Puan Kutu said...

haha suka2..dialog filem tamil mmg tak bley blah..sbb tu en suami suker!kihkih..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.