KLIK

kalau DURIan tak de duri...

nak panggil apa?...Ini lah entry yg paling 'busuk' utk hari ni...


~ Ehhhhh ~ Senyumlah sikit ~ !

10 comments:

blasahje said...

Kalau durian takde duri...kita panggil dia YAN je ler..he3

Bionic women said...

hahahha..panggil aper ek.
tapi kalau duri tu di ganti ngan bulu2 macam rambutan tu nak panggil aper lak ek??? hehehe

blasahje said...

kalau duri tu diganti dengan bulu2..kita panggil dia buah bebulu..leh gitu..kuang3...

mr.curly said...

bese kite pgil durian..tp kalu xde duri, kite pgil unduri..hikhik

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

kita panggil buah noduri...jom g makan durian kat shah alam.

ct N honey said...

buah 'an' pastu tambah sendiri..ha.ha.ha..gurau aje.

puanbee said...

panggil an hehe

phentermine said...

People generally have this notion that loosing weight through just diet pill will be easy, but that's not so. Diet pill works well if a person consumes low-fat diet and has a habit of working out regularly. Simply popping diet pill and waiting for miracle to happen within weeks or months will only give you pain. Loosing weight is slow process that requires time and commitment, but then you really feel proud about yourself when you see yourself in the mirror and say, "Is this me."

Piasara said...

"sebusuk busuk bau durian,tp rasa dia mmg pergh...sedap..sapa yg tak makan durian mmg rugi..eh,lama tak mkn buah durian..~takde jawapan utk soklan tu.."

alif haris said...

Buang duri .. jadi yan .. hahha :D

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.