KLIK

ini cerita PUAN KUTU


EHHHHH...!!! silap-silap tu...bukan kutu yg ni laaaaaa...tapi akak k-poh nak sembang pasal kutu yg suka bercerita sambil hisap darah..errrrrrrkkkkkk....Blogger Puan Kutu.. 
  akak k-poh kenal dgn blogger puan kutu ni..melalui blog puan bz bee..sebab blogger puan kutu ni pengikut fanatik blog puan bz bee tu..ehhhhh..kau tahu..tak kira apa yg bee tu tulih..kita baca jugak tau..heee..
Kepada anda yg belum kenal dgn blogger puan kutu ni..sudi-sudikanlah menjadi follower.
Jangan tanya akak k-poh kenapa nama dia puan kutu...heeee.

10 comments:

puanbee said...

sbb puan kutu dan puan bee adalah kembo kehkehkeh

kpah k-poh said...

lupa pulak yaaa..sorang kutu..sorang lagi lebah...heeee

Fathiah Hamim said...

kenal lama dah akak2 neh. hebatt hehe

Belalang Hijau said...

blog belalang juga ada pengomen tetap belalang pggl dia mama...semua entry belalang sure dia komen...g la berkenalan dia kak pah...sure leh jd geng :)

MulutPayau said...

nnti Mp terjah ke sana...nak kenal jugak....

Puan Kutu said...

haha suka bercerita smbil hisap darah..part nie mmg lawak..btw tq k.pah..igtkan dh luper..lma dah tu..tq sekali lg..:)

Isteri Encek Bard said...

yuhuuu K. Pah kusayang...

Bila Ku Kata Cinta... said...

unik lah nicname tu..puan kutu?

sop said...

Puan kutu?
Pilihan yg unik. Jgn kutu beras dah. Hahaha

puanbee said...

haha tau pun kak pah , kutu dn bee sama spesis kehkeh

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.