KLIK

jom sembang dgn Umairah...budak tadika..

Acik Pah...acik pah umuq brapa taun?

.........pasai apa Umairah nak tau?......

Acik Pah....acik pah masuk lah nyanyi polident kilauan emas tu...!

........lum umuq 45 taun tak boleh masuk laaa....

Tapi acik pah nampak cam tua jer?

......memang ler acik pah dah tua... cek oiiiii....Hahahahaha...

Dah tu... masuk lah nyanyi polident...Ooooo... tunggu acik pah pakai polident baru acik pah nyanyi kaaaa...?

.....tesembuq ler gigi palsu cek oiiii ... dah tua-tua pun duk menyanyi lagi.....

Dak aihhhh acik pah... polident tu kuat... !

.......(banyak tengok tv... budak nih).......


"Bagus jugak kalau ada yg komen ni"

11 comments:

Freaky said...

huhu pengaruh tv tuuu

Zaitun said...

Salam

Kak Zai nyanyi kat bilik air aje hehe...

Ada juga peserta yang ok kan.

Kak Imun said...

Salam, kak poh.

Haha... Anak kak yang tadika pun macam tu juga, bila bercakap semua ada pengaruh iklan....:D

diana said...

pompuan memang mudah terpengaruh dengan iklan..:)

Piasara said...

"haha,kelakar la umairah ni..kak pah, anak kecik yg 3 taun yg saya jaga tu kan..kalau marah suka ckp'takkkk guna..'pengaruh tv jugak ni,dialog dlm citer kartun ni tau...adoiii.."

Puan Kutu said...

haha umairah2..comel jer jawapan n soalan dia.

Koding said...

Dah usia emas elok nyanyi lagu Salawat Atas Nabi dan Asmaul-Husna..

Mrs.Yie said...

pengaruh iklan polident :)

Fathiah Hamim said...

hebat betul dah tau polident

Scarlett O'Hara said...

Budak sekarang mmg bijak2.Terlebih makan apa agaknya ya?

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

budak2 memang suka tengok iklan..kita pulak menyampah bila iklan buat melambatkan citer jer..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.