KLIK

INI BUAH KATAK PURU

akak k-poh panggil buah ni buah katak puru. bila tengok buah ni melekap jer kat batang pokok tu, rupa fizikalnya seakan  katak puru.


5 bijik RM2


 rumah akak k-poh kat kg, buah ni dah tak de..lama dah pokoknya kena tebang sebab nak renovet rumah. masa anak-anak akak k-poh masih kecil,buah katak puru ni lah yg menjadi kegemaran mereka.

kat tempat anda,buah ni dipanggil apa?

4 comments:

!! YaNa YassiN !! said...

buah nam nam,... Yana pun tahu sebab kakak opis bawak, 1st time makan,..

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

BSB panggil buah nanam..

EmpayarUtama said...

Betul buah nam nam tu payau sikit :)

kpah k-poh said...

Tapi sedap..kan..cicah kicap+gula..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.