KLIK

ADUH..TERHANTUK TOMBOL PINTU DAPAT CAP KUNCI ATAS DAHI !

Jangan tanya macam mana boleh jadi macam ni...Tapi nak bagitahu jugak...heeee...Bukak pintu bilik, tiba-tiba anak kucing bergegas masuk..akak k-poh tunduk nak tangkap kucing..pintu pulak masa tu lah dia nak tertutup..angkat kepala....hambekkk...kena anak kunci yang memang dah ada kat tombol pintu tu. Dapat cap kunci made in China kat dahi...

9 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

OH MAK GAYAH!!!!! kompommm sakit tuuu kak pah.. tuam ais bebanyak ye...

kpah k-poh said...

ohhh..mak gayah..heee..ada fenin-fenin lah ni...

Scarlett O'Hara said...

betul!Tuam ais banyak2!

ChaCha said...

adoi sakit tu...nasib tak dalam klo x mau berjahit kang...

Dalila Hamid said...

msti nk pitam sekejap...

kiz said...

huhu..adoii..den terasa juga sakit eh..

kpah k-poh said...

sakit lah ....fenin tau...

tunz said...

waduh.....buh minyak gamat yer...

afzalsukasuki said...

yeke?akk uji tahap kekerasan kepala tanpa topi keledar dan menggunakan topi keledar ye?

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.