KLIK

SELAMAT DATANG KE PULAU PINANG : BLOGGER MATAHAW

Akak k-poh dah sembang-sembang dengan HAW semalam, katanya dia akan ke Pulau Pinang, hari ni, atas urusan kerja. Jadi akak k-poh nak ucapkan 'SELAMAT DATANG' semuga SELAMAT DALAM PERJALANAN dan DIPERMUDAHKAN OLEH ALLAH  segala urusan. InshaAllah.
p/s: juga ucapan selamat kepada Haw, dalam siaran GomoFM pagi ini. 19/12/2011

6 comments:

diana said...

terlupa lak saya kak pah pun dok pulau pinang kan..
tapi kat mana ye??

Dalila Hamid said...

dela nk balik SP cuti raya cina ni... boleh naik bukit bendera..hhee

kpah k-poh said...

Diana..kpah duk kat bkt mertajam

Dela .. kpah pun lama dah tak pi bkt bendera..sejak kabel ketapi tu asyik rosak jer...dah rasa takut pulak nak naik...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

OOooo akak duk kat bm...

kpah k-poh said...

ye lah BSB...heee

diana said...

o..kak pah dok kat bm rupanya..tak jauh la dengan saya..saya dok simpang ampat ja..ada masa boleh jalan2 rumah kak pah ..:)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.