KLIK

KAU KUTUK BLOG AKU YA..!!!


hambek kau!!!!... wekkkk!!!!!

11 comments:

tunz said...

mama mcm kenal je sapa yg kutuk tu kpah..jom kita ajak mimi,mia,mak dara,scar n geng2 lain pi belasah sama dia..kasi gantung tinge dia n geletek tiak dia...amacammm???ada berannn???hahhaha
p/s ini baru promo serangan geng2 mak org ni yer....kamu get ready yer..*****...sapa ek...

Dalila Hamid said...

sapa tu kpah... mai pakat2 hantaq surat cinta kt dia...

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

siapa kutuk kakak gorgeousss ku ini... meh meh meh kasi piat piat tinge dier.. hehehe

afzalsukasuki said...

woi sape kutuk blok macik ni!!kang dia merajuk tanak jadi DJ kang.. abis la melingkup Gomo.fm nanti!bek mintak mahap sekarang sebelum aku masuk tdo!!

diana said...

siapa2??
dia kutuk2 manja je kot..ekekeke

♥ ieRa ♥ said...

sian k-pah..kutuk balik jom..hehe

http://kedaikasperskyonline.blogspot.com/2011/12/segmen-blogwalking-1-jom-ke-kedai.html

kpah k-poh said...

rilex..rilex..kpah dah belasah dia kat fesbuk semalam...hambekkk..!!!

Scarlett O'Hara said...

Siapa yang berani kutuk Kak Pah tu?Bertuah punya budak!Suruh jalan itik baru tau!
Psst: Yeah!!Dah balik P Gudang! :D

afzalsukasuki said...

suruh je budak tu jalan itik biar itik jalan kambing plak!kahkahkah :D

kiz said...

Kak Pah layan Afzal yang sengal

kpah k-poh said...

kiz..sepuluh markah...

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.