KLIK

DAN AKAK K-POH PUN DEMAM SELSEMA LAH PULAK

SALAM SAYANG SEMUA: Ngapa ntah, dah selsemalah pulak siap demam lagi.Aduhhhh, nasib baiklah  cuti seminggu..kalau tak jenuhlah bersin dan berhingus di tempat kerja!!!!! Agaknya kena ekon ketapi nih ( dah mmg awak tu tak tahan sejuk)... Hajat hati tu nak citer macam-macam, tapi nak buat macam mana Allah tak mengizinkan..( mungkin ada hikmah di sebaliknya)..Jadi, akak k-poh berehat aje lah sambil layan GomoFm dan blog dan pesbuk sambil baring..hahahahaa.... (selalunya tak sempat nak buat apa-apa pun.. yg sempatnya ialah tido zzzzzzzzzzzzzz)

14 comments:

Cik Rose Cute said...

hihihi semoga kpah cepat hilang selsema...

YaYaNsMuM said...

Get well soon!take care yer.(^_^)

Zay said...

get well soon akak!!! take care yerr :D

Mia Liana said...

semoga kak pah cepat sembuh...

tak sabar nak tahu perkembangan tentang kak pah masa di KL aritu...

Mia Liana said...

puas jerit banyak kali... tapi tak masuk2 pula.... uwaaaaaaaa... teruklah busuk tu... merajuk ni...

diana said...

SELSEMA PULAK..BANYAK KAN BEREHAT..:)

Masz Sidek said...

Semoga akak cepat sembuh...

tunz said...

semoga kpah cepat semboh

Scarlett O'Hara said...

Cepat sembuh ek kak pah.

Alin Marlini said...

kak pah..makan ubat cecepat tau :)

Mrs.Yie said...

kak pah berjangkit ngan saya kat dalam skype ni hahahaha..semoga cepat sembuh ye kapah sayanggggg....... sayang ketat-ketattttttttttttttt

kpah k-poh said...

terima kasih atas keperihatinan semua...

MulutPayau said...

semoga kpah cepat sembuh....

gnesop.com said...

moga cepat sembuh :)

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.