KLIK

FUHH ! NASIB BAIK TAK CUIT LAKI ORANG !

SALAM SAYANG SEMUA : ganas.. ganas..errrr... ganas ke? mana ada.. ni bukan kes ganas ni... ini kes hampir nak naya tau...hu hu hu... Ini jugak bukan kes YIE76 chatters chatbox gomofm yang dengan 'naya'nya di ajar ikon 'romen' heeee....oleh admin-admin gomofm yang berkelibar tu.. hahahaaaa.... ( kesian mat yie... asal ada jer orang masuk chat... dia buat ikon 'lomenn')kah kah kah...Mat yie.. i tak bersalah tau.. errrrrr.... i bukan admin heeeeee.... ( salahkan mereka tu...tau...) Akak k-poh pun 'merasa' jugak apa yang mat yie kena tu.. akak k-poh di ajar ikon 'cubitt'..oleh admin ZZ dan lepas tu... semua yang chat dengan akak k-poh... pasti ikon 'cubitt' tu lah yang akak k-poh guna! Woiiittttt.... sekarang  akak k-poh lebih suka guna ikon 'cekikk'...grrrrrrr...  Ehhhhh lari tajuk lak... tak pass BM nih... Gini.. malam akak k-poh ke sepital tu..kan..akak k-poh sendiri-sendiri jer sebab hubby Udin hantar anak ke stesen ketapi untuk ke KL. Pastu hubby Udin datang ler ke sepital.. masa tu akak k-poh sedang tunggu result urine test. Memang akak k-poh nengok hubby Udin ler yang duduk kat kerusi tu...( tak kan laki dop kenal pulok)...Lepas tu akak k-poh dengan sukarianya bersembang-sembang buang masa... Lepas jer doc panggil.. akak k-poh masuk dan pi ambik ubat...Pastu.. tindakan luar kawal lah kan... akak k-poh terus menuju ke arah hubby Udin. Kelihatannya hubby Udin sedang melelapkan mata sambil kepalanya tertunduk pada kerusi di depan dia tu.Pergghhhh.... sekali dengan gaya itik jalan petang.. melenggok lemah gemalai.. menuju ke arah hubby Udin.  Sekali.. what???? salah orang???? nasib baik tak cuit ke tak panggil sayang ke...waduhhhh... kalau sempat cuit mesti kes naya!!!!!  Selamba katak.. akak k-poh pun berjalan menuju ke kereta... 'abang ni.. kan.. ngapa mai duk dlm kete lak...tadikan abang ada kat kusi tu.?.. 'ye lah.. tadi abang duduk situ.. dah abang ngantuk... abang duduk ler dalam kete... boleh jugak tidur..' 'tau tak.. mama dah silap orang.. nasib baik mama tak cuit orang tu..!!! 'baju dia sama dengan abang..kan..' 'hmmmmm ye lah...' 'india kan.. 'aa ahhh...' 'YANG ni... selalu silap antara abang dengan india..' ' errrrrrrrrrr.... kik kik kik... (dalam hati) dah seiras nak wat macam mana .......'  

10 comments:

tunz said...

kakakkakakka...kpah ni...hati2 len kali yer....lau terpelok....mampuih!!!!

kpah k-poh said...

kalau terpeluk... sedap ler haha

Mia Liana said...

alahai kak pahhhh.... sampai tersalah orang... nasib baik tak cuit terus. kalau tak tentu malu sangat2 dibuatnya....

Scarlett O'Hara said...

Kelakolah Kak Pah.Habis, orang tu tak tau tak Kak Pah silap orang?

tunz said...

amboiii kpah.......

kpah k-poh said...

sebenarnya.. malam... mata pun tak berapa nak terang... heeee...

MulutPayau said...

hahahaha...kakpah...nasib baik tak cuit....

kpah k-poh said...

kalau cuit... dapat ler kenalan baru heeee...

Mrs.Yie said...

erk..matyie pun terlibat dalam ini filem ye kapah? nanti saya bagitahu dia..haha

schaze zainn said...

1st time datang sini =D

serious, akak ni kelakar la.. =D

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.