KLIK

Baby baru...




Allah telah takdirkan dia berhenti di depan gate rumah ini.... kami namakan dia COMOT sebab muka dia macam comot jer!!!!!

6 comments:

Mia Liana said...

pekabar comot? suka tak duduk rumah baru?

tunz said...

wah..bertambah populasi umah kpah...

Erra Kyra said...

COMOTT!!!! beruntung lah kamuuuu dapat dibelai oleh Kakak K=Poh.^^ huhuhu

Scarlett O'Hara said...

Comot yang comel...Meow!!!!

kpah k-poh said...

dah nak kena latih comot guna tandas ... hmmmmm....

Belalang hijau Perisik said...

teringat dulu belalang selalu lepak minum d satu kedai tomyam. kat kedai tu ada kucing warna bercampur-campur.

belalang pggl kucing tu kain buruk sempena warna dia macam tu... huhuhu

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.