KLIK

KALAU SAKIT... DAPAT LER UBAT !!!



SALAM SAYANG SEMUA: ni akak k-poh nak perkenalkan.. koleksi terbaru dalam farmasi peribadi akak k-poh ni.. jeng..jeng..jeng... namanya POTTASIUM CITRATE MIXTURE. !
Semalam.. akak k-poh di landa sakit perut di sebelah kanan.. tau-tau bila buang air kecil.. dah terasa sakit. Memang tak syak lagi... dah tahu dah apa yang akak k-poh alami.. so.. malam tadi akak k-poh bergegas ler ke sepital.. semata-mata untuk mendapatkan ubat ni hah..!!!
Jadi... hari ni MC dan akan dipenuhi dengan aktiviti 'minum...minum...minum..!!!' Ye lah... kalau minum ubat ni... mesti kena minum banyak air...( pastu dengan suka rianya berlari-larian ke tandas... huhuhuuu...)

p/s : ubat ni rasanya masam..masam..masin... sedap tu... huwekkkkkk....adoiii laaaa...

4 comments:

zul permatang badak said...

dari dulu saya tak suka makan ubat......

Mia Liana said...

mia tengah makan ubat juga ni... demam dan selsema... huhuhuh

Scarlett O'Hara said...

Mudah-mudahan kak Pah cepat sembuh ye.

kpah k-poh said...

terima kasih semua..

follow me

Instagram

P/S:terima kasih pihak google/thankyou google

segala gambar-gambar yang tak de kena mengena dengan diri aku yg bukan aku yg punya tapi jugak bukan ahmad albab yg punya tapi pihak google yg punya. Harap maklum.